Visar inlägg med etikett Sociala medier. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sociala medier. Visa alla inlägg

måndag 17 september 2012

På skolbänken....

Nu är det min tur att sätta mig på skolbänken... Jag jobbar som utbildningsplanerare inom ÖPU och har i ganska exakt 10 års tid sysslat med olika former av e-lärande. Personligen är jag också intresserad av sociala medier och när det är tyst i huset och alla andra har lagt sig så är jag social på nätet... Nu skall det bli intressant att få nya kunskaper i hur jag själv kan använda och inspirera andra lärare att utnyttja sociala medier i undervisningen.